Knowledge to action forex trading reviews


Ten człowiek może uczynić cię bogatym. Czy może niedziela, 12 lutego 2017 r. 00.04 GMT W małej sali konferencyjnej w hotelu Marriott, w sąsiedztwie Canary Wharf w Londynie Docklands, 11 aspirujących przedsiębiorców zajmujących się handlem walutą zasiada za zajęciem, słuchając człowieka, który twierdzi, że posiada tajemnicę zdobycia nieograniczonych bogactw. Obiecuję ci, faceci: dopóki idziesz za tym, co robię, zarabiasz pieniądze. Trudno jest nie zarabiać, mówi prezenter, Gurdas Singh, firmy coachingowej o nazwie "Wiedza o Akcji". Zaufaj mi: kiedy zaczniesz handlować, członkowie rodziny będą Ci zarabiać, aby zacząć handlować nimi. Pod koniec dnia banki nie dają nic. Nie wkładaj niczego do Isa to marnowanie czasu. Skala Singhsa jest wzbogacona imponującym twierdzeniem, że Prince William gra w drużynie polo firmy oraz promocyjny film o dynamicznym głosie podobnym do tych z Hollywood. Narrator filmu wprowadza na rynek wiedzę Grega Seckera, znanego z międzynarodowego uznania eksperta ds. Dobrobytu, zanim zmieni się w niezwykłą okazję: przy ponad 4 tn rozdawane codziennie, największą szansą w historii ludzkości jest tutaj. Trudno nie być co najmniej nieznacznie pod wrażeniem, a wielu uczestników Marriott wydaje się zainteresowane zapłaceniem prawie 2.500, aby zapisać się na wstępny kurs. Ale poza salą konferencyjną pojawia się bardziej intrygująca opowieść. Zasoby wiedzy o działaniu są kontrolowane przez firmę Secker, której strona internetowa firmy prezentuje jako zapalona gra polo, ojciec do Santiago, filantrop i założyciel fundacji Knowledge to Action, która mieszka w Londynie ze swoją wspaniałą dziewczyną Katherine Scott. Konta firm pokazują, że Secker prawie na pewno zarobił 2,2 mln w 2009 r., Ponieważ Grupa osiągnęła zyski w wysokości 738 194 i 1,6 mln w 2017 r., Gdy firma straciła 1 m, ponieważ jej wzrost pozwolił na inwestowanie w nowa australijska spółka zależna. Materiały marketingowe są w dalszym ciągu przekonywane: przy użyciu tych samych strategii handlowych odkrytych podczas podróży po międzynarodowych rynkach, Gregs osobisty rachunek handlowy wzrósł do takiego stopnia, że ​​postanowił opuścić świat bankowości inwestycyjnej. Greg już jako wiceprezes firmy Mellon Financial Corporation przeszedł na emeryturę, mając 27 lat, aby założyć piętro handlowe z domu. To zdjęcie jest ulepszane przez strony internetowe w dziale prasowym, gdzie linki do artykułów dotyczących Seckera i jego firmy zawierają jeden wywiad, w którym mówi stronę internetową o jego czasach, w której prowadzą warsztaty. Łączy w sobie wrażenie, które może doprowadzić niektórych do założenia, że ​​Secker był handlowcem w Mellon (obecnie Bank of New York Mellon). Czy po wielokrotnych odpowiedziach na pytania bez pytania, na które Secker się wymienił, Knowledge to Action wydało oświadczenie. Powiedział: tło pana posła Seckersa zostało wyraźnie przedstawione na stronie internetowej Knowledge to Actions. Nic nie twierdzi, że Secker był handlowcem w BNY Mellon, a pan Secker nie twierdzi. Mimo to Secker pracował dla Mellona, ​​więc można sobie wyobrazić, że uczył się od kupców i wykorzystywał lekcje nauczyć innych. Witryna Knowledge to Actions zawiera wiele świetlnych referencji, w tym jednego z Leslie Leung (lub Lang w języku obcym), byłego projektanta wnętrz. Zaczynałem naukę handlu walutami forex podczas pracy, mówi. Kiedy czułem, że jestem pewien siebie, postanowiłem zrezygnować z pracy i handlu w pełnym wymiarze czasu, zdecydowanie polecam ten kurs ludziom. To wspaniałe środowisko do nauki. Istnieje wiele podobnych kwestii i pojawiają się sytuacje, w których przedsiębiorcy ryzykują fundusz wiedzy na rzecz działania. Witryna dodaje: Secker osobiście posiada jedną z najwyższych prywatnych powierzchni handlowych (Live Trading Floor Ltd), która zatrudnia przedsiębiorców zajmujących się handlem w pełnym wymiarze czasu, korzystając z tych samych strategii, jakie Greg dowiadywał się podczas podróży po piętrach handlowych na świecie. Ale to sugeruje oczywiste pytanie: jak jest najwyższa pozycja firmy? Najnowsze raporty z wystawy Companies House Live Trading Floor są w całości własnością Seckers Knowledge to Action Holdings. Jednostka zaleŜna posiadała aktywo netto w wysokości 91.132 w dniu 31 grudnia 2017 r. I zanotowała stratę w ciągu roku 97.132. Ponadto, spółki holdingowe rozliczają się za rok zakończony 31 grudnia 2017 r., Które zostały zatwierdzone we wrześniu 2017 r .: "Live Trading Floor Limited" nie dokonywała żadnej działalności handlowej w trakcie przeglądu. To nie całkiem dzwonek z sesją Singhs do potencjalnych klientów na seminarium: Jeśli łatwo się nauczyć, jak handlować za 7,99 z książki kupionej w WH Smith, nie sądzisz, że wszyscy by to zrobili, zapytał. Musisz być na handlowej podłodze, lub wejść na naszą handlową podłogę. Pomimo odpowiedzi z Knowledge to Action, nadal nie jest jasne, jak Floor Trading Floor jest klasyfikowana jako najwyższa. Firma powiedziała: Wyniki handlowe są rezydentem na kontach handlowych bez podatku od osób prawnych i trosz o wyniki indeksu funduszy hedgingowych. Nie należy ich wykazywać na kontach Live Trading Floor. Ta pozorna reticencja do omówienia szczegółów dotyczących poświadczeń handlowych firmy Seckers wiąże się z kilkoma byłymi pracownikami, którzy sugerują, że jego prawdziwy talent jest w sprzedaży. Jeden powiedział Obserwatorowi. Knowledge to Action to organizacja sprzedaży, ale na szczęście większość osób uczestniczących w bezpłatnym seminarium jest zaniepokojona powtarzającymi się obietnicami nieograniczonego bogactwa za niewielką inwestycją i prawie nie ma pracy, a na koniec przestraszyła się sprzedażą w oznaczonym czasie w oznaczonym czasie na końcu . Niestety, na każde seminarium około 10 osób nie jest niepokojone. Biorąc pod uwagę skalę marketingu i dużą liczbę bezpłatnych seminariów prowadzonych w Wielkiej Brytanii, wiele osób z różnych grup demograficznych kończy płacenie ponad 2000 za kurs, który może nie zarobić pieniędzy i na pewno nie uczyni ich tak dobrym ogromnych dochodów sprzedanych im podczas bezpłatnych seminariów. To rozczarowanie doprowadziło do wielu negatywnych opinii o kursach, które były publikowane w internecie. Inni pracownicy podkreślają jednak, że dana treść jest dobra, ale prezydenci od czasu do czasu wyolbrzymiają wyrafinowanie łatwości, z jaką delegaci będą w stanie zarobić duże zyski. Mówią też, że kluczowy element coachingowy jest często zaniedbywany na rzecz sprzedaży kolejnych kursów, takich jak Coaching Momentum na poziomie 2.220 lub Master Trader na poziomie 6,596. Kerry Twite, który w ubiegłym roku zapłacił 2.396,40 na kurs Traders University, powiedział: "Kurs wyjaśniał podstawy handlu i dał mi kompletnego początkującego kilka podstawowych strategii handlowych, których mógłbym zacząć od razu. Na forach miałem wrażenie, że źródłem wielu negatywnych krytyków był przeważnie niezadowolony z bogatych szybkich typów, którzy uczestniczyli w kursie szukającym świętego graala handlowego. Prawda jest taka, że ​​nie ma świętego graala. Gdzie można krytykować jest to, że sprzedaż w górę jest trochę oczywiste i ciężkie w czasach. I dostałeś sens, że niektóre z roszczeń dotyczących wzrostu kapitału, samochodów sportowych itd. Mogą być przesadzone. Wiedza do działania dostarczyła długą listę referencji klientów, dając wagę do tego, że jest wielu ludzi, którzy znaleźli kursy cenne i twierdzili, że mają do czynienia z zyskiem, podczas gdy powiedział, że nie obiecuje ani nie gwarantuje sukcesu. Firma dodała: około 100 000 osób uczestniczyło w kursach prowadzonych przez Knowledge to Action na całym świecie. Zdecydowana większość cieszyła się kursami i uznała je za wysoce profesjonalne, wartościowe i warte swojej ceny. Mieliśmy niewielką liczbę uczestników, którzy odkryli, że handel nie był dla nich, a zatem krytykował trening. To niestety jest nieuniknione, gdy liczby są tak duże. Opracowaliśmy silną markę z wieloma tysiącami zadowolonych klientów i podejmiemy prawne działania, aby bronić naszej reputacji energicznie, jeśli jest to wymagane. Knowanie do działania jest domniemywana eduracja Forex Trading wymagać. Czuję się jak idiota i żałuję, że nie zrobiłem swoich badań przed przekazaniem mojej karty kredytowej do tych oszustów. Wszystko co musisz zrobić, to Google Greg Secker ich dyrektor generalny lub ich nazwa firmy Knowledge to Action, a nawet zobaczyć w BBC mają artykuł na temat tej wiedzy o działaniu oszustwo na temat handlu forex. Podczas wizyty w biurze zobaczysz, jaka jest piękna i jak profesjonalnie wyglądają. Są doskonałe w sprzedaży, marketingu i dostaniu niewinnych ludzi, aby otworzyć portfele i oddać ciężko zarobione pieniądze. Ale realistycznie, jeśli tych oszustów, gdzie każdy dobry w handlu forex, będą handlu forex, a nie tak ciężko pracować, aby wziąć pieniądze ciężko pracujących ludzi. Ja głupio dałem im moją kartę kredytową szczegóły, oni za mnie miliard dolarów za bezużyteczne informacje. kontynuowano poniżej. Zgłoś załączniki: zapewnił mnie, że da mi dostęp do ich nie do pokonania systemu handlowego. Że nie mogę stracić i najlepszej inwestycji, że byłbym głupcem, aby to przekazać. Czuję się głupi. Chciwy głupiec. Czuję się w pułapce i straciłem ponad 10.000. To pieniądze, które potrzebuje moja rodzina. Wiem, że to moja wina, że ​​nie robiłam wystarczająco dużo badań nad Gregiem Seckerem i jego Scam Trading Trading. Nauczyłem się mojej lekcji Ten raport został opublikowany w Raporcie Ripoffa na temat 11052017 05:10 i jest stałym zapisem tutaj: ripoffreportreportsknowledge-to-actionydney-other-2060knowledge-to-action-greg-secker-wiedza-do-działania-forex - trading-education-scam-sydney-n-1186903. Wskazany czas publikacji to czas lokalny w Arizonie. Arizona nie obserwuje oszczędności czasu letniego, więc czas postu może być Góra lub Pacyfik, w zależności od pory roku. Raport Ripoff ma wyłączną licencję na to sprawozdanie. Nie można ich kopiować bez pisemnej zgody Raportu Ripoff. CZYTAJ: Strony zagraniczne kradzą naszą treść Wyszukaj dodatkowe raporty Jeśli chcesz zobaczyć więcej Raportów o tym samym profilu, szukaj tutaj: Aby zapewnić najlepsze rezultaty w wyszukiwaniu: Zachowaj prostą nazwę krótkich amp i spróbuj różnych odmian nazwy. Nie włączaj, S, Inc., Corp lub LLC pod koniec nazwy firmy. Użyj tylko pierwszej części nazwy, aby uzyskać najlepsze wyniki. Wyszukaj tylko jedno imię, jeśli firma ma wiele AKA. Report ampl Rebuttal Odpowiedz na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywnymi lub pozytywnymi informacjami o firmie lub osobą, czy też możesz podać informacje poufne o tej firmie Czy jesteś także ofiarą tej samej firmy lub osoby indywidualnej Want Sprawiedliwość Sprawa Raport Zguby, pomóż innym uŜytkownikom wykształcić się i nie pozwól im uciec z tego Naprawa reputacji Otrzymane raporty przeciwko niemu Rozwiąż problemy i przebuduj zaufanie dzięki naszemu programowi promowania firmy. Corporate Advocacy Program: najlepszy sposób na zarządzanie i naprawę reputacji firmy. Ukrywanie negatywnych skarg to tylko Band-Aid. Konsumenci chcą zobaczyć, jak firmy dbają o biznes. Wszystkie firmy otrzymają skargi. Jak te firmy dbają o te skargi, co oddziela dobre firmy od złych firm. Usuń raporty Nie ma jeszcze sensu Arbitrate, aby ustawić rekord straightKnowledge To Action Review - Referencje - To, co absolwenci Powiedzmy wiedzę do działania South Africa Forex, handlowane poprawnie, to najszybszy sposób na niezależność finansową i zamknięcie dnia. Greg Secker, znany na całym świecie przedsiębiorca zajmujący się handlem walutami z wieloma milionerami i trenerem bogactwa - założył Knowledge to Action w 2003 roku, aby w końcu pomóc Ci w końcu uwolnić się od pułapki. Od tego czasu Greg Secker i jego zespół elitarnych trenerów handlowych forex zmieniły życie tysiące ludzi z Londynu do Sydney. Dając im umiejętności bycia finansowo wolnym, przejąć kontrolę nad swoim życiem i nigdy więcej nie martwić się o swoją przyszłość. I teraz Gregs dynamiczne strategie Forex wyrządzają burzę w Afryce Południowej Przedstawiamy tutaj prawdziwe referencje naszych absolwentów. Mój najlepszy handel do tej pory, nie wiem, czy to było początkujący szczęście, ale to było około 10 Nazywam się Bhadra Ranchib, jestem wykładowcą na Politechnice Przylądka Półwyspu. Greg Secker odbył w lipcu seminarium w Kapsztadzie. Postanowiłem uczestniczyć, bo zawsze szukam nowych możliwości. Wśród strategii Wiedza o działaniu uczą się Pivot i generatory dochodów. Byłem konsekwentnie trzymać się tych zasad. To pasuje do mojego harmonogramu, biorąc pod uwagę fakt, że pracuję cały czas, trzymam się długoterminowych transakcji handlowych. To mam tendencję do roboty rano, zanim pójdę do pracy, jedynym razem, gdy monitoruję zawody jest wieczorem. Mój najlepszy handel do tej pory, nie wiem, czy to było początkujący szczęście, ale to było około 10. Oczywiście po tym spadł, przeciętnie robię między 1 a 2. To, czego się nauczyłam na tym kursie, jest spójne. Zawsze mówię ludziom po prostu spójność, jego budowa z biegiem czasu. To może nie być w przyszłym miesiącu, ale spójność buduje zyski w przyszłości. Są badania, głębia organizacji, sposób, w jaki prezentowany materiał jest dostępny, a jeśli masz problem, zawsze ktoś, kto może ci pomóc. Kilka lat temu byłem adwokatem, byłem pełno etatowym prawnikiem. Wraz z zmieniającą się koniunkturą ekonomiczną zdecydowałem, że dobrze jest odejść i znaleźć inne umiejętności, aby doskonalić. Przez ostatnie cztery lata patrzyłem na wiele różnych możliwości i natknąłem się na handel około dwóch miesięcy temu. Im handlu od poniedziałku do piątku, głównie wczesnych godzinach porannych. Uważam, że tu dobrze działa, ze względu na różnicę czasową pomiędzy Wielką Brytanią a Republiką Południowej Afryki. Znalazłem Wiedzę do Działania za pośrednictwem mojego przyjaciela, który polecił, aby przejść na kurs i dowiedzieć się, co to wszystko, co zrobiłem. Zostaliśmy przeszkoleni przez wspaniałego trenera z Knowledge to Action, który wyjechał z Londynu, Tom Franklin. Był inspirujący, absolutnie pasjonujący tym, co robi. Zdecydowałem, że handel jest zbyt ekscytujący, aby zignorować. Uczestniczyłem w kursie w połowie października, od tamtej pory już od dwóch miesięcy. To wciąż nowe i Im poznanie oprogramowania, ale mam nogi na mokro. Mój najlepszy handel do tej pory był Generatorem przychodów, sprzedawanym długo na Swissie, co wydarzyło się w zeszłym tygodniu. Wydrukowałem ekran i wetknąłem go na ścianę. Najlepsza dla mnie rzecz, poznanie organizacji Knowledge to Action, była poparciem. Poza tym badania, głębia organizacji, sposób prezentowania materiału jest dostępny. A jeśli masz problem, zawsze ktoś, kto może Ci pomóc. Poczucie, że zawsze ktoś można zapytać, czy czujesz się odizolowany czy zakleszczony, zawsze ma odpowiedź. Mam nadzieję osiągnąć niezależność finansową. Kocham pracę niezależnie od nikogo. Samodzielnie ustanawiając własne ramy dla mojego sukcesu. I dzięki temu osiągnięciu własnej niezależności finansowej. Są bardzo profesjonalną organizacją i dlatego, że słuchają opinii, uważam, że są poważniejsi w stosunku do tego, co robią i oferowanych usług. To mój czwarty kurs z wiedzą na temat działań, co chciałbym, aby wszyscy wiedzieli o Wiedzie o Działaniu, że są bardzo profesjonalni, którzy uczy nas, jest bardzo zwięzły i jasny w nauczaniu wszystkich różnych strategii. Ale także wiedza na temat działań zwraca uwagę na komentarze otrzymane przez delegatów - dowiedziałem się, że nie wiedziałem, jak korzystać z przestrzeni ETX, a teraz została wprowadzona nowa część kursu, aby właściwie nauczyć ludzi używać. Zauważyłem również, że wkrótce po tym, jak skomentowałem, że seminaria stały się zbyt duże, znowu Knowledge To Action zwróciła uwagę i skondensowała rozmiary klas, dzięki czemu nauczyciele handlowi byli bardziej dostępne. Są bardzo profesjonalną organizacją i dlatego, że słuchają opinii, uważam, że są poważniejsi w stosunku do tego, co robią i oferowanych usług. Ive rzeczywiście znalazł kurs handlu Forex bardzo przydatne i materiał był bardzo dobrze przedstawione. Same prelegenci zawsze są otwarci na pytania i byli bardzo cierpliwi. Zapewnili, że mieliśmy bardzo dobre zrozumienie, co dzieje się w realnym świecie handlu. Poprzez studiowanie strategii opartych na formułach odkryłem, że mam dobre zrozumienie tego, jak działają, a teraz wiem, jak go zastosować, aby odnieść sukces w moim życiu. Dołączyłem do Knowledge to Action, aby zrozumieć, jak handlować walutami jako sposób na uzupełnienie mojego istniejącego dochodu. Do tej pory moje szkolenie dokładnie wyjaśniło rzeczy, zostało wprowadzone do nas po prostu w kawałkach ugryzienia, które są łatwo wchłonięte i staje się bardziej ekscytujące, jak idzie. Absolutnie polecam kurs Forex dla każdego - jest to życiowe doświadczenie. Jestem podekscytowany, że skorzystałem z tych dodatkowych narzędzi życiowych. Myślę, że ważne jest, aby być kierowcą własnego życia i być w pełni uprawniony i uważam, że podjęcie tego kursu jest sposobem na osiągnięcie tego. Po przejęciu kursu handlowego Forex z Knowledge to Action, który był naprawdę pobudzający i bardzo zachęcający - zdałem sobie sprawę, że handel jest sprawny dla codziennego człowieka. Jeśli prezenterzy mogą to zrobić, możemy to zrobić. Knowledge to Action Ltd 1. piętro, wieże konwencjonalne, Cnr z Heerengracht i Coen Steytler Street, Cape Town, 8001 Republika Południowej Afryki copy 2017 Knowledge To Action Ltd. Zastrzeżenie. Nasze seminaria mają charakter wyłącznie edukacyjny. Nie doradzamy ani nie napiszemy żadnych zawodów pokazanych na jakimkolwiek seminarium. Wszystkie zawody wykazane podczas kursów Knowledge to Actions są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych i ilustracyjnych. Produkty te nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Upewnij się, że rozumiesz związane z tym ryzyko.

Comments